تبلیغات
عکس,مدل لباس,اس ام اس,مدل آرایش وعروس در وبلاگpopy - آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام
دوشنبه 11 بهمن 1389

آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام

   نوشته شده توسط: مدیر سایت http://dornegah.com    

آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام
امتیاز دهید
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام

(تعداد رای: 20)

نظرات کاربران (0 پست)

اضافه به سبد خرید

خرید مستقیم پستی
قیمت:   5,000 تومان
موجود در انبار: بله
وزن: 55 kg



توضیحات :

آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام

آموزش ایروبیک به زبان فارسی

توسط : استاد فریبا بیاچه(ورژن 2)

کاهش وزن

لاغری موضعی

تناسب اندام

حرکات خوابیده و شکم

حرکات کششی - حرکات ترکیبی

کینگ بوکسینگ - کار با وزنه

حرکات پا و پهلو - استپ

اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید!

اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید!

توسط فریبا بیاچه – حركات خوابیده وشكم – حركات كششی حركات

تركیبی – كیك بوكسینگ – حركات پا و پهلو – حركات دست وپهلو –

كار با وزنه – استیپ - كاهش وزن – لاغری موضعی – تناسب اندام

ورزش ایروبیک علاوه بر اینکه آرام بخشی بدون مسکن است و ایجاد روحیه و نشاط می‌کند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه می‌کند که در زیر به اختصار به آنها اشاره می‌شود: 1 - اکسیژن‌گیری بیشتر 2 - قوی شدن قلب 3 - تولد رگ‌های بیشتر در بدن 4 - از بین بردن دردهای عضلانی اینکه چه مدت زمانی را برای انجام تمرینات اختصاص می‌دهید بستگی به وقت، انرژی، هدف و شرایط فیزیکی شما دارد. 10 تا 60دقیقه مناسب به نظر می‌رسد. تعداد دفعات نرمال و معمول انجام این تمرینات نیز دوبار در طول هفته است، اما به عقیده کارشناسان و فیزیولوژیست‌ها، انجام 3 تا 5 نوبت در طول هفته بهتر و موثرتر است. البته به افراد بالای 40سال توصیه می‌شود این ورزش را با مشورت پزشک، آزمایش تراکم استخوان و یک نوار قلبی آغاز کنند تا دچار مشکل نشوند. از طرفی افراد مسن بهتر است مراقب بافت‌های نرم خود باشند و با بالارفتن سن، وزنه‌های سبک‌تر را در انجام این تمرینات مورداستفاده قرار دهند. توصیه‌ها و تجربه‌ها در طول مدت تمرین در یک روز هر چند دقیقه حرکات خود را عوض کنید و از انجام فعالیت‌های تکراری خودداری کنید. لباسی برای ورزش ایروبیک انتخاب کنید که راحت و قابلیت کشش داشته باشد. کفش ورزشی مناسب بپوشید تا از آسیب رسیدن به بخش‌های مختلف کف پا جلوگیری شود. حرکات ایروبیک را با موزیک انجام بدهید، چرا که به تجربه ثابت شده افرادی که در حین ایروبیک به موزیک گوش می‌دهند، دیرتر خسته می‌شوند. بهتر است برای خود یک همراه پیدا کنید. مطالعات نشان داده است که یکی از دلایل اصلی کشیده شدن افراد به حرکات ایروبیک همراه بودن آنها با دوستان و افراد خانواده است. اگر در انجام ایروبیک از حمایت یک دوست برخوردار باشید موفق‌تر هستید. در هر حال این نکته را به خاطر داشته باشید که هدف شما از ایروبیک رسیدن به یک تعادل و بالانس جسمانی و بالا بردن درصد سلامتی روحی‌تان است پس فراموش نکنید که تنها راه تاثیرگذار و موثر در این امر انجام مرتب و همیشگی تمرینات ایروبیک است. سعی کنید از ورزش ایروبیک لذت ببرید و تمریناتش را آسان بگیرید تا در طول مدت زمان مشخص تاثیراتش را ببینید. از آنجا که عمده تمرینات ایروبیک روی تکرار حرکات تاکید دارد، به همین جهت نیاز به تمرکز کامل ندارد اما خواندن و گوش کردن به موزیک‌ها و نوارهای آموزشی ایده جالبی برای یادگیری بهتر تمرینات ایروبیک است. حال که با فواید و اثرات معجزه‌آسای این ورزش ساده و کم‌هزینه آشنا شدید بهتر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام آن مبادرت ورزید. اگر به تنهایی حوصله انجام آن را در خانه ندارید، به طور حتم در نزدیکی منزلتان می‌توانید باشگاهی بیابید که در آن به صورت گروهی به این ورزش بپردازید

------------------------------

این بسته آموزشی که سری دوم ورزش ایروبیک می باشد

به زبان فارسی و بصورت فیلم   میباشد

-------------------------------------------------

برای خرید این مجموعه در یک dvd به مبلغ 5000 تومان روی لینک زیر کلیک کنید

خرید مستقیم پستی

و برای خرید همین مجموعه در 6 vcd به مبلغ 7500 تومان روی لینک زیر کلیک کنید

خرید مستقیم پستی

-------------------------------------

روش خرید ؛
1) با ما تماس بگیرید تا سریعتر به سفارش شما رسیدگی و ارسال شود 09118506072 
2) بر روی دكمه سبد خرید كلیك كنید و فرم را پركرده(آدرس پستی و شماره تماس) سپس مسئولین فروشگاه تا 48 ساعت آینده برای ارسال و رسیدگی به سفارش شما اقدامات لازم را مبذول می كنند

آیا در رابطه با آموزش ورزش ایروبیک و تناسب اندام سوالی دارید؟


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر